Уважаеми клиенти , не се колебайте да се свържете с нас при нужда от консултация. За нас е удоволствие да Ви съдействаме. Приятно пазаруване !

Често задавани въпроси

1. Как да направя поръчка?
След като изберете артикул и неговия размер, трябва да го добавите в кошницата за покупки. След като приключите с пазаруването използвайте бутона „Кошница” в горния десен ъгъл , за да завършите поръчката, следвайки описаните стъпки. Другият способ е въвеждайки данните за доставка в прозорчето „бърза поръчка“.
2. Как ще получа потвърждение за поръчката?
След успешно направена поръчка ще получите e-mail с потвърждение. Ако не получите такъв до 2 часа, моля да проверите папката Spam / Нежелата поща на вашата пощенска кутия или се свържете с нас.
3. Мога ли да отменя поръчката си?
Можете да отмените направена поръчка , преди тя да е изпратена. Отмяната е възможна чрез телефонно обаждане.
4. Какъв е срока за доставка?
Срокът за доставка е от 1 до 4 работни дни в зависимост от предпочитаната услуга , населеното място и часът , в който е заявена поръчката.
5. Какво се случва , ако по време на доставката не съм на адреса?
Може да се случи, да не сте на посочения адрес в часа на доставката.
В такива случаи куриерът ще се опита да се свърже на посочения телефон, за да установите удобен за Вас час.
В случай, че куриера не успее да се свърже с Вас, поръчката Ви ще се съхранява в най-близкия офис на куриерската компания в продължение на 7 дни.
6. Как и кога ще платя?
Стойността на поръчката се заплаща на куриера в брой или на ПОС терминал при получаване на пратката. (наложен платеж)
7. Мога ли да направя замяна на размер или замяна за друг модел?
Замяна на продукти закупени от интернет магазина е възможна в 14-дневен срок, считано от датата на получаване на доставката.
Закупените продукти могат да бъдат заменени по желание на клиента без значение дали са от същия вид.
При замяна куриерската услуга в посоката КЪМ нас е за ваша сметка , а доставката при връщането ОТ нас е за наша сметка.
8. Как мога да върна закупен продукт с цел възстановяване на сума?
Ако желаете да върнете продукт към нас и да Ви възстановим сумата по него, трябва да ги изпратите обратно на адреса, от който сте го получили.
Ако не пазите товарителница и не знаете от кой адрес Ви е изпратена може да направите справка на тел.: 0889595991 или 0896863660
Връщането задължително трябва да е с опция "Преглед" и с наложен платеж, равен на стойността на артикула, който ни връщате. Куриерската услуга за връщането към нас е за сметка на клиента.
След като получим артикула, ще може да получите парите си в брой от куриерската фирма на следващия работен ден.
9. Как да избера правилния размер?
За Ваше улеснение сме подготвили подробна информация относно определянето на размера в секция „ръководство за размери“. Кликнете тук
10. Имат ли гаранция продуктите?
Всички продукти предлагани в ponki.bg имат 1 месец гаранция , която се счита от датата на получаване.
11. Към кого да се обърна при възникнала рекламация?
Рекламациите се предявяват към нас чрез контактната форма на сайта т.е. на имейл , само и единствено , ако продуктите са били закупени от интернет магазин www.ponki.bg. При рекламации възникнали в последствие на покупка от физически магазин трябва да се обърнете към търговския обект , от който сте закупили продукта.